Friday, March 11, 2011

sambungan...SPEc Destop GaMing !!

huhuhu..nie cita2 aku nak bikin desktop sendiri..memang tip top...harap2 tercapai la...skrg nie xdak modal lagi .....bagi spec desktop,selalu orang nak usha tentang graphic card..bagi aku janji murah n graphic pon ok bleh men games yg gila2 sket..contohnya..selalu nya keluaran RADEON N nVIDEA..bagi yg keluaran RADEON,baru2 nie syarikat keluarkn yg latest 6000 series family bape series ntah..
bg untuk processor aku recommend AMD phenom2 x6 core ape jenis tapi aku tau nie latest la memang khas untuk gaming..tapi yg nie mahal sket kot yg kaya2 bleh la bli kalu yg gila games..haha..tapi skrg nie aku tgok forum ada yg recommend i7 tapi bagi aku amd lagi bgus kot..kalu benda2 camnie dah the best motherboard kna tgok gak...rasa2 cap asus kot yg elok...
-spec yg len-
-1 tera Hd
-3 gb RAM x2 stick

1 comment: