Sunday, October 24, 2010

AIDIFITRI AKU TAHON NIE..



Entah apa aku nak tulis,baik aku cerita sket pasal ari raya aku di umah,byak ja aku nak cerita..tahun aku berhari raya agak kurang puas hati,byak masalah yg berlaku dlm keluarga..mlas lar nak cerita...
entah tahun nie hari raya kurang x best pown..byak kurang persefahaman antara ibu bpa ku..yg menjadi mangsa semua adek2 aku..sob,sob..tapi apapown raya tetap raya..ituja...
    waktu raya aku kurang dok umah aku..byak raya umah member aku..sket ja berhari dgn keluarga...hari raya tiba sepatutnya kita meminta  maaf sesama ibu bpa...hehe...tapi apa pown relax sudah..tiap tahun kita sambut ari rayaaaa...Ayah aku mesti byak masalah..datang mai raya pown lewat..tapi xpelah besa ada isteri dua..aku besa ja...MLm tue aku dgn adek2 aku kluar mkn diluar ja dgn ayah aku...jadilah setakat nak berhari raya..mak aku ada masalah sket dgn ayah aku..kes tue ayah aku jarang bleh ke umah...arhh2...malas nak panjang lebar...nie ada sket gambar2 hari raya ..untuk dikongsi..

No comments: