Saturday, October 23, 2010

haha..Hari jadi Stupidous!!!ahah

Apa kna mengena aku nie,nak taip blog pown nak gelak..nies kes pasai tadi waktu nak sambut hari jadi Stupidous,ok2 baik aku taip ja..lps dari aku wat test mlm tadi(test biotek)entah benda yg aku mengarot dlm test tadi..haha..trus ja abis test..blek umah menta jap..nak tukaq baju..rasa2 aku 5 biji keta kot yg p tadi....yg drive tadi nija..gila toi...bwak keta cam gampang...aku dgn abes relax ja duduk belakng..dah la fite sama keta sama -sama..pergh...nak mati aku tadi..
on da way,kami trus ke tanjung lumpur..nak sambut hari jadi ktakn..baro toi..bkn nak belanja kami ja...huhuhu..rasa tadi ramai gak yg p..ingat skey ja yg p...yg wani plak dok bising apehal waktu kat table mkn..asyik buat lawak..yg epul plak jadi mat photo kami..sket tangkap gambar..yg aku nie join je..entah yg aku mcm bdk bodo plak...x tau nak wat pa...aku bkn mcm lepa relax ja dgn pompuan..aku wat hal aku ja..yg nija plak...dok wat lawak bodo..rokok2 itulah yg jadi teman aku disitu...ituja yg menghibur hati aku..hahaha...menta tue tunggu makanan jap..aku order menu yg sama ja..x pernah miss kalu p mana2 kdai makan..hhaa..koteau tomyam fist class bagi aku...my favurite,,ahha..dah sampai..trus ja aku melantak mkn je..buat dont no kat lepa..tgok dok mkn epul asyik photo orang ja...xkerja len dah tue..
arh2...aku skeep ja part yg aku x larat taip...
nie,entah bape trip yg aku p trip ke telok cempedak..pantai mlm nie ombak agak kuat la..huh...saat2 nak celebrate stupidous..huh tepi pantai tuh..aku nie relax ja belakang lepa..entah nak wat pa..bg aku biar lah lepa enjoy..aku sket ja da la..janji tunjuk muka..ahha..yg nija plak hati keras..fer, nija trus campak stupidous dlm laut..nasib baik x basah..huh..janji puas kot dia...stupidous syok xterkata..haha..
dah lama lepa TC hampir 2jam..huh boring ja dok ctu lama..hampir sekotak rokok aku habis..ok..done..then apa trus blek la....sampai ja bilik trus blogger la...nak kenang2 sket..yg gambar plak nanti aku upload dlm bolg..ok see next tome...jangan kutuk blog aku plak......see bye........

No comments: