Sunday, October 10, 2010

Trip to Terengganu (8-9 OKTOBER 2010)






































Perjalanan kami (aku,sepot,faidhi,stupidous..)mengambil masa 4 jam untuk sampai ke terengganu..Dah la sejuk gila dalam bas...lagi satu,dah laa sti xdak highway..kes tue jadi lama ...sial toi...
Setiba disana,kami disambut meriah dgn pakcik teksi..hahaha...layan p laaa...sementara dok tuggu pak stupidous,lyn rokok dlu...byak gak rokok yg dihabiskn....sampai nak pengsan ada gak...
tgh2 dok lyn rokok,durian runtuh jatuk plak...ada budak leh tinggal henset kat stesen bas....stupidous plak wat poyo plak,saggup col tuan punya henset...dpt sket pampasan henset rm10 dari tuan punya henset....sbb jumpa henset...kalu ikut aku dah lama aku ambik henset tue..haha...trok gila.....

tgh2 dok tuggu pak stupidous pown sampai..fuhh222...keta mercedes rupanya pak dia bwak..aku ingat dia nie orang miskin rupanya....tpi sebaliknya..waktu dlm keta aku dgn fer cover mulut sbb takot bau rokok...rokok besa lar...nak tunjuk bek la....hahaha....sepot plak dok gelak mcm haram kat kami...puki mak toi....

BAro toi,umah stupidous mesa besaq toi.......mcm xcaya la.....dah la keta pown byak...persona,satria neo,myvi,mercedes apelagi,....semua keluarga dia leh bli mcm2 g..hahah...dah mengarot..Mlm tue mak pak dia lyn kami nasi goreng ja....apepown janji freee dah laaaaa...perot pown knyang...ahaha..sip duit...Pastu, aku lupa la..mcm nak cita nie...ohhh...ingat sket,aku rasa kami mlm tue kluar lyn shisha dlu kot....tapi aku xingat tempat laaa...agak jauh gak la....kat2 kuala kot..mna nak tau..mcm2 jln stupious bwak....Sambung.......letih gila nak taip..

No comments: